italie-in-met-sevil.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hoi allemaal,

Daar ga ik dan... Beginnen aan mijn blog over hoe ik mijn reis begin naar Italië als au pair! Elke up-date die ik heb van mijn avontuur zullen jullie hierop terug lezen. Ik zal vanaf het begin tot het eind alles hierop zetten.

Zodra mijn reis echt gaat beginnen, zal ik ook beginnen met een youtube kanaal zodat jullie mij kunnen volgen en zien hoe het leven van een au pair eruit ziet. Ik heb er onwijs veel zin in en ik hoop jullie ook! :)

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Sevil

Reacties

Reacties

Esther ijskes

Ik lees graag je ervaringen op je blog ?

Anneloes

Leuk Sevil, veel succes!

Wilma de groot

Spannend, zien we je deze zomer nog op Laguna ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active