italie-in-met-sevil.reismee.nl

Zoek..zoek..zoek

1-07-2019 Deel 2.


Het is nu 18.15 uur en ik heb net te horen gekregen dat ik ben geaccepteerd bij Travil Active als au pair.


Na ontzettend veel formulieren te hebben ingevuld, een aantal boze buien en wel tien keer opnieuw, omdat mijn laptop het niet deed is het eindelijk gelukt. Ik ben geaccepteerd. Het kostte me een hoop energie. Alles moest in het Engels. Natuurlijk wilde ik een goede indruk achter laten, dus heeft het me wel even geduurd voordat ik klaar was. Maar het was het allemaal waard.

Zelfs een aantal vrienden heb ik moeten lastig vallen ermee. Ik had twee oppas referenties nodig. Waarvan alles uiteraard ook in het Engels moest. Ook was er een formulier nodig waar iemand anders mijn karakter omschreef. Hier heb ik mijn beste vriendinnetje voor gekozen die ik ondertussen al 11 jaar ken. Bo. Een van haar zinnen zal ik hier neer zetten, die ik zo leuk vond: ''Sevil is a really sweet and caring friend. She always makes sure that your having a good time.''

Gezondheid verklaring en mijn VOG opgestuurd. and we are good to go! Nu gaan wij opzoek naar mijn perfecte host family. Ik ben benieuwd.

Ohja. Bo, Femke, en Esther,ontzettend bedankt voor al het lieve commentaar. En natuurlijk mijn mams voor de boze buien die je mee kreeg haha! Mel, topper dat jij goed in Engels bent, want door jou heb ik ook een top brief geschreven.

Ik hou jullie graag op de hoogte. Volg mij zodat je een mailtje ontvangt wanneer ik wat heb geplaatst. Zo mis je niets! ;)


Liefs,


Sevil

Reacties

Reacties

Bo

Geen probleem moppie always here for you❤️

Mel

Topper

Lise

Heel leuk dit. Heel veel plezier ❤. Ik ben benieuwd!

Sylvia Haan

Super op naar een leuke familie ♡

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active