italie-in-met-sevil.reismee.nl

MODENA

09:07 uur.


Eind juli ben ik op vakantie geweest met mijn gezin. Naar Spanje en naar Griekenland. Dit waren drie ontzettende leuke weken met af en toe irritaties omdat de zoektocht naar mijn au pair natuurlijk gewoon door ging. Met slechte wifi en verbinding heb ik toch nog geprobeerd om een aantal facetime gesprekken te houden. Uiteindelijk met drie hele verschillende families.

Aangezien ik al slecht in keuzes maken ben schoot ik in de stress. Wat als ik ze nou alle drie wilde!! Na een beetje stress en zoveel mogelijk overleggen met mijn moeder viel er eentje af. Nu moest ik toch echt gaan kiezen uit de twee leukste families die ik had gesproken.

Onmogelijk.

Dat is het enige woord wat 7 dagen lang in mijn hoofd rond spookte. Na erg lang overleggen met mijn moeder en een aantal vriendinnen kwamen we eigenlijk allemaal op hetzelfde uit. Onbewust had ik mijn keuze al gemaakt. Maar om het daadwerkelijk tegen die familie te zeggen, plus de andere familie afzeggen... dood eng.

Gisteravond 29-08-2019, heb ik het verteld aan mijn nieuwe host family. Ik kreeg een ontzettend lieve en leuke reactie terug. en ze konden niet wachten totdat ik daar ben.


Mijn nieuwe host family woont in Modena, Italie. Ze hebben twee kinderen van 3 en 1 jaar oud. Ik kan niet wachten totdat ik ze zie. Tegelijkertijd weet ik niet wat ik er van moet denken. Wat heb ik nou weer gedaan?! Zolang weg van huis en al je vrienden en familie missen..

Daar is maar een oplossing voor... Allemaal op bezoek komen :P.

Nu begint mijn reis echt. Ongeveer over 2\3 weken (OMG?!) naar Italie voor 6 maanden.

veel lees plezier.


kus, Sevil

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active